|
|||
| Темы • Архив • Блог • Поиск | |||
|
|
Версия для печати
Фастівський міський голова Тимофієв діє нахабно та зверхньоПозиция, 16 августа 2007
Заява Останнім часом фастівський міський голова дозволяє собі нахабно, безпідставно та бездоказово зводити наклепи на нашу політичну силу. Комментарии:
Олександр
17:33 - 4 декабря 2007
З Тимофієвим я працював в громадській організації "Комітет захисту військовослужбовців, працівників міліції... "За справедливість". Хочу довести до відома тих, хто його близько не знає - це гнида рідкісна. Громадська організація йому потрібна тільки для власного піару. Син запорізького рибака (с. Біленьке), який за стільки років перебування в армії ледь дослужився до майора, має дуже багато власних амбіцій. Але ця "людина" обікрала громадську організацію, так само "воно" поступило втершись в правозахисники - партійна каса Партії Правозахисту не дорахувалася багатьох тисяч гривень. В тот же час, для штучного підняття свого авторитету, він робив ганебні наклепи на чесних однопартійців, обливав їх брудом. Закінчилось все тим, що один із регіональних активістів Партії Правозахисту набив йому пику. Після чого Тимофієва ми не бачили. Цей ублюдок, навіть читати не вміє, а не те щоб органом місцевого самоврядування керувати. Довіру до себе чесних громадян завжди переводить на свою особисту користь.
анонимно
18:04 - 11 сентября 2007
Интересно, а почему мер на сесию не ходит? Прогуливает! Что, Кнауф денюжку заплатил и зарплата не нужна?
Star
19:09 - 31 августа 2007
Прохожий!
На козла с рогами ты похожий!Одень бабушкины очки и внимательно читай мои коментарии, я повторяю - я помаранчевым никогда не был, это во- первых.Во-вторых, я лично привел пример кому мэр раздает землю( читай мой комент 19.08.07г.)А ты если боишся привести факты разбазаривания земли то ты и есть самая натуральная подстилка. P.S. Встретить бы тебя один- на -один в городе, да засунуть тебе твой язык в одно место. 14:43 - 31 августа 2007
Для Star/ Уважаемый, если я имею сходство с Вашей родной еб-ой матерью, то глубоко ошибаетесь. Я врядли похож на шлюх и подстилок, даже если это ваша родная мать!
14:36 - 31 августа 2007
Дурачок! По всему видно , что ты и тебе подобные, далеки от реалий. KNAUF НЕ ДОЛЖЕН, А ОБЯЗАН ( пост. КМУ от 07 января 2007 года)! заплатитьдиньги на социальную и инженерное развития города! Юр.адрес в Фастове, дает возможность платить налоги в город а не в Европе.. помаранчевые! Не гробьте Киевскую область. Вы себя уже показали.
P.S Кто тырит земельку в Фастове? А ты "star" на сесию рады походи. Может прозреешь...Потом сам факты распространять будешь! Star
18:48 - 29 августа 2007
Кстати, я не БЮТовец,и никогда им не был.А если у тебя есть данные, что бютовцы втихаря тырят землю - так приведи данные, пусть люди знают.
Star
18:41 - 29 августа 2007
Ты, Прохожий на е....у мать похожий!
У тебя голова не варит.Какой дурак тебе просто так 54 млн.грн. инвестиций в город выложит.Если бы это было не вредное производство, они бы у себя в Европе его разместили.Подумай,если у тебя есть чем думать, в этом городе жить нашим родителям , нашим детям. 19:26 - 27 августа 2007
star.....МАША! А може при Тимофієву побудували хоча б 1м житла.Та по всьому місту криші в домах течуть......Идиот!
Да за инвест деньги "KNAUF" 54 млн. гривень весь город обустроить можно! А за счет поступлений от налогов решить почти все проблемы в будущем. А земельку тырит Бютовское большинство. Бют не спит а втихаря тырит. 19:18 - 27 августа 2007
star.....МАША! А може при Тимофієву побудували хоча б 1м житла.Та по всьому місту криші в домах течуть......Идиот!
Да за инвест деньги "KNAUF" 54 млн. гривень весь город обустроить можно! А за счет поступлений от налогов решить почти все проблемы в будущем. А земельку тырит Бютовское большинство. Бют не спит а втихаря тырит. 19:09 - 27 августа 2007
staru и остальным БЮТовским дурочкам Вы самое главное добейтесь исполнения всех ЦУ вашей Юли вместе Губским! не пущайте ни одного инвестора и ваш мухосранск Фастов никогда не станет нормальным городом. И будете рассказывать и о дорогах плохих, крышах и т.д и вечно искать виноватых, Главное зло для фастова и для всей страны это ваше кодло! противно. Вам слаще жить в дерьме, потому что жить нормально не хотите и другим не даете
star
22:22 - 23 августа 2007
РЕПЕР! Ты ошибся, вместо слова место нужно писать мэрство.
анонимно
19:34 - 23 августа 2007
Алексодесса правильно
star
19:05 - 23 августа 2007
Репер! Вместо слова место , надо писать мэрство.
Bolverk
18:21 - 23 августа 2007
Репер, таких придурков, как ты и твои единомышленники ни один мэр на место не поставит. Вас только пуля в затылок вылечит, чего от всей души желаю. Не продохнуть в стране от вашей вони, говнюки!
репер
15:43 - 23 августа 2007
Правильно делает мер г.Фастова. Придурков нужно ставить на
место! star
14:53 - 23 августа 2007
МАША! А може при Тимофієву побудували хоча б 1м житла.Та по всьому місту криші в домах течуть, а його прихвостень начальник ЖЕКУ Савочка Н.Н. нічого не робить.Одне в мера непогано виходить - це Фастівську землю розбазарювати Чижикам -пижикам, за те щоб вони правильно голосували на сесіях.
star
14:43 - 23 августа 2007
МАША! Що ти верзеш,які дороги, та ти подивись яка яма на дорозі коло Білого дому і банка "Київська Русь".Та мер для міста поки що нічого путнього не зробив, тільки розповідає всім про китайських,вєтнамських та іще якихось інвесторів.Брехун якого світ не бачив.
маша
14:29 - 23 августа 2007
Ви знаєте. у Фастові живуть мої батьки. І коли ми приїхали туди через якийсь час після обрання нового мера, то були вражені - він відремонтував уже майже всі дороги. Розумієте, вперше за багато років там немає ям. А всі мешканці були свідками того, як новий мер особисто примушував ремонтників братися за роботу, бо підконтрольне БЮТу керівництво просто забороняє людям виконувати накази мера. А простим людям новий мер подобається, тому що робить хоч і потроху, але нормальні конкретні справи. Чула навіть думки: "Ось бачите, якщо людина хоче щось корисне зробити на своєму місці, а не тільки красти, то може. А не так як інші - тільки скаржаться, що їм весь час щось заважає". Просто новий мер своїм прикладом показав, що порядок в Україні буде, коли кожен сумлінно й порядно займатиметься своєю справою, вибачте в конкретною ямою перед конкретним двором, а не всеукраїнськими проривами, тож і став більмом в оці тим, хто криками про справедливість намагається прикрити власні крадійства. А в БЮТі люди у Фастові глибоко розчарувалися.
Ось, яки не банер на Українській правді, взагалі б не знала про цю гидотну заяву. А так просто захотілось висловити враження від нового мера Фастова людини, що приїздить до батьків раз на два місяці і постійно чує їхні вдічні слова про цю людину. 12:51 - 23 августа 2007
Позиция БЮТ ясна. Одно только не понятно где найти таких ИДИОТОВ инвесторов. УМНЫЕ вдумайтесь - аренная плата 10% от реальной рыночной стоимости (круто такие расценки подсилу только казино), плюс аренда всего на 5 лет (какой идиот вложит милионы имея гарантию по использованию земли всего на 5 лет), и самое смешное - 20% на развитие города от стоимости проекта (НУ БЛИН ОЧУМЕТЬ!!!!!! Только кровожадный Льоня -космос на город от строительсва жилья в Киеве берет 20%,где рентабельность свыше 300%, а тут с производства брать такие деньги/ Нет слов!!!
анонимно
18:35 - 22 августа 2007
Тимофееву-- 9 лет расстрела деревянными пулями. Фастовчане проснитесь.Уничтожать надо не отдельного чиновника, а всю систему управления страной, которая основана по старому принципу " Я- начальник, ты- дурак". Чиновников надо ставить на посты как по призыву в армию( с оплатой- по мимнимальному прожиточному уровню)и сразу вешать им статью ККУ с отсрокой приговор на период исполнения назначенных и функций батраков. Именно - НАНЯТЫХ БАТРАКОВ. Только в этом случае у них в голове вавки не появятся. И вообще, почему столько внимания для тжертв пьяного ветеринара. "Шиме ваза" и в ближайший канализационный коллектор.Наблюдатель из Бандерштадта
Киевлянин
01:50 - 22 августа 2007
2 Олександр
У каждого человека в этой стране свой взгляд на историю и все они[взгляды] имеют равное право на существование. Никто из нас(ну, я так полагаю) не жил в описываемые тобой времена, следовательно, не имеет права утверждать или опровергать что-либо из упомянутого. Да и, собственно, события трехлетней давности каждый трактует по-своему... Ты не прав. "Чому в нас такий тупий народ???" -- не забывай, что ты сам являешься частью народа. Eskulap
22:40 - 21 августа 2007
В основі виробництва скловати є формальдегід. Хвороби легень ,шкіри і алергія гарантовані слідуючим поколінням. Тут не політика замішана а грубі гроші.
анонимно
22:07 - 21 августа 2007
Алексодесса урод
анонимно
22:07 - 21 августа 2007
Алексодесса
Олександр
16:07 - 21 августа 2007
Чому в нас такий тупий народ???
Якщо йому сказали що Оун-Упа і бандерівці це фашисти, які вбивали українців і росіян, всі так сліпо в це вірять??????? Ви перш ніж гнати всяку фігню на цих людей, перечитайте історію!!! Не ту "Радянську історію" за 60-90 роки, а нову Українську історію. Це були дійсно захисники "УКРАЇНИ". І їх треба поважати!!! Чи може хтось ще підтримує комуністів, і скаже що голодомор 32-33 років це вигадка, незважаючи на те що померло близько 10 млн. людей(достовірних даних так і не було)... Ах я забув, це вигадка "Оранжевых нацистов" Не будьте похожими на баранів які йдуть за стадом чи тупим лідером. І перш ніж щось коментувати, дійсно поцікавтесь Історією, а не безглуздими промовами..... 18:10 - 20 августа 2007
Областне БЮТ решило провести аферу с БТИ, Водоканалом, Тепломережой. Создали такую фирмочку - областное комунально-комерческое предприятие и приграбастать собственность области городов и районов под себя. Такую схему БЮТ уже раскатала почти во всей Украине. Уже состоялись и рейдерские захваты во мн городах. Все поделили и сферы влияния и земли все закрепили за областниками. Позор
17:57 - 20 августа 2007
Губский с Осыкой решили срубить денег с KNAUF/ Последние не дали, а деп. Фастова как овцы в стойле, блеют по команде Бют Тимошенко. 54 млн гривень в бюджет города, который сидит на таком подсосе-дефицит денег, что не позавидуеш. Как гребут и сколько требуюют на взятки за ррешение вопроса депутаты от Бют во главес Короленко (он же Королек) знает уже вся Киевская обл.. И как БТИФастовское сдали областному БЮТ тоже известно
Сергей
14:42 - 20 августа 2007
Молодец мер.
Действительно откуда этот брехливый бют взялся.Надо быть решительными. Партии регионов, коммунистам и социалистам. Гражданин
14:07 - 20 августа 2007
Насчет 5 графы -много Вы знаете , во времена 5 графы Вас за столь пламенную речь уже давно бы определили в "места не столь отдаленные" хотя мне кажеться что с психикой и интелектом у Вас действительно большые проблемы иначе чем обьяснить такое количество пошлости на 1 см.кв печатного текста.
Янукович В.Ф.
14:01 - 20 августа 2007
Поддердиваю писателей типа: "Алексодесса" и "Афганец"! Да, у нас еще много дол...в и в первую очередь это вы! К сожалению это у вас на всю жизнь и вас не вылечить!!!
Янукович В.Ф.
14:01 - 20 августа 2007
Поддердиваю писателей типа: "Алексодесса" и "Афганец"! Да, у нас еще много дол...в и в первую очередь это вы! К сожалению это у вас на всю жизнь и вас не вылечить!!!
Алексодесса
12:58 - 20 августа 2007
Не перестаю удивляться ! Сколько много ещё долбоёбов на Украине , которые слепо верят жидам в вышиванках , ворам и афферистам, таким как Юля, шкиль, турчинов ! Пора опять вводить 5 графу ! А чего молчат нацики- бандюги - бандеровцы ! А ну, бандиты УПА недобитые крикните : " БЕЙ ЖИДОВ_ СПАСАЙ УКРАИНУ !!!" - что слабо ? ПОМАРАНЬЧЕВЫЕ ВЫБЛЯДКИ-ДЕРЬМОКРАТЫ!!!
Алексодесса
12:58 - 20 августа 2007
Не перестаю удивляться ! Сколько много ещё долбоёбов на Украине , которые слепо верят жидам в вышиванках , ворам и афферистам, таким как Юля, шкиль, турчинов ! Пора опять вводить 5 графу ! А чего молчат нацики- бандюги - бандеровцы ! А ну, бандиты УПА недобитые крикните : " БЕЙ ЖИДОВ_ СПАСАЙ УКРАИНУ !!!" - что слабо ? ПОМАРАНЬЧЕВЫЕ ВЫБЛЯДКИ-ДЕРЬМОКРАТЫ!!!
Афганец
12:49 - 20 августа 2007
ГНАТЬ БЮТ НУЖНО ПОГАННОЙ МЕТЛОЙ !!! ЮЛЯ СЕБЯ УЖЕ ПОКАЗАЛА ! ХВАТИТ СЛУШАТЬ ВОРОВКУ НА ДОВЕРИИ,
ЛЁХА
09:58 - 20 августа 2007
не химик и не технолог
00:35 - 17 августа 2007 Дійсно "не хімік і не технолог" просто великий ДУРЕНЬ!!! Деребан землі повним ходом, а він сертифікат ISO, "біла богиня", бютівська брехня і ін., затягані фрази. Важніше за все СПРАВЕДЛИВІСТЬ!!! STAR
13:19 - 19 августа 2007
Повністю підтримую позицію фракції БЮТу у даному питанні.Оскільки був на декількох останніх засіданнях сесій міської ради просто відчув шок як веде сесію міський голова.Та це ж просто психічно хвора людина.Сором бере за наших фастівчан, як ми могли обрати його головою.
Та й взагалі якщо подивитися на весь депутатський корпус, який представлений у міській раді то дивуєшся - як же ми з вами ,шановні фастівчани, могли голосувати за цих депутатів.Сидять в залі депутати від "Нашої України" Чижик і його жінка.Мало того, що сам купив собі місце в списку так іще жінку туди просунув.Та його ж цікавить тільки одне питання -землі та нерухомості побільше нахапати.І ось такі обранці будуть піклуватися про проблеми громади, та їх цікавить тільки вирішення власних питань і все. А про проблему підняту фракцією БЮТ, скажу так, треба обовязково вивчити думку незалежних експертів, щодо будівництва заводу, оскільки мери і депутати приходять і уходять, а нам і нашим дітям жити у Фастові. mak
22:48 - 17 августа 2007
To Олексій
14:06 - 17 августа 2007 "Подібне виробництво _не може_ бути _не_ шкідливим. Тому KNAUF і переносить заводи з Європи, де високі ціни на оренду землі, ресурси і робочу силу - в країни, де за дрібну подачку царьки невеликих містечок згодні продати не те що землю чи державну власність, а й батьків і власну совість. Невже хтось думає, що в Україні KNAUF хоча б на 1% дотримується європейських екологічних стандартів???" Я так і не зрозумів чому ж таки "переносять заводи". Тому що виробництво шкідливе, чи тому що де-інде просто дешевше? На скільки мені відомо, мова йде не про перенесення виробництва, а про його розширення. Такі ж (чи подібні) заводи КНАУФ будує або вже збудував в Росії, Польщі, Литві. На скільки мені відомо, в Австрії ніхто не збирається закривати виробництво. Але про що взагалі мова? Невже мій рідний Фастів досягнув того рівня, що вже розглядаються варіанти переносу ЗЕТО кудись, якщо не в Альпи, то хоча б у Тібет, а на місці заводу - розбити поля для гольфу???... Дають - бери. Якщо не подобається, що до нас виробництво переносять, бо у нас робоча сила і земля дешеві, то зробіть робочу силу і землю дорогою і буде вам щастя. В мене абсолютно немає сумнівів в тому, що рівень дотримування екологічних стандартів на КНАУФі буде значно вищим, ніж на будь якому вітчизняному виробництві. До європейських стандартів якщо і не дотягуватиме, ти лише завдяки нашому місцевому менеджменту Але Тимофєєв то зовсім окрема тема. Те, що він в цьому конкретному випадку нібито й правильне рішення відстоює, абсолютно не змінює ставлення до нього. Швидше за все, розуміючи всю непривабливість картини у фастівському господарстві, він просто хапається за КНАУФ як за рятівну соломинку, що просто взяла і звалилась на голову. Як був істеричним самодуром, так і лишився. Але тут я вже навіть і не знаю, співчувати фастівчанам, чи ні. Адже Тимофєєва обрали вже вдруге. Я вже не пам"ятаю точно коли він вперше головував, але вже ж тоді було абсолютно зрозуміло що воно таке. Тому, рік назад бачили очі, що купували. Так що фастівчани, як і кияни мають лише самі собі дякувати. Дмитрий
18:25 - 17 августа 2007
Анатолий, зачем писать глупости? Он одной оборудкой обеспечил себя, детей, внуков и правнуков... И все!
Анатолий
17:59 - 17 августа 2007
По этой статье не совсем понятно: купили всех, кроме бьютовцев и они взбудоражили народ? Так может не стоило жлобиться и купить весь город?! Стал бы помесным дворянином, в перспективе - отделились бы в независимую республику...
Антонов
17:04 - 17 августа 2007
Было бы нелишним конечно отвести Тимфеева к психиатру
Dima
16:39 - 17 августа 2007
А может он просто старый больной человек и поэтому ему на экологию наплевать?детей и внуков отправит за украденные деньги в Штаты или в Великобританию и все
Пострадавший от "Беркута"
16:14 - 17 августа 2007
В нашей стране нужно быть более решительным. Это я бютовцам
15:45 - 17 августа 2007
К автору (от16 августа 2007 года- 15:55)!
Не по офицерски, без имени... Вы очень близки к истине. У этого "политического деятеля" даже справка есть. Точно такая же, как и у "преда" с Козина! Да да, с Глевахи!!!. Но "помаранчевый иммунитет" лечит и защищает от любых болезней! Пример тому "Баба Параска" и ее "внучка", которую "бабушка" рьяно защищала у стен ОДА... Serhiy
15:27 - 17 августа 2007
Згоден з текстом публікації. БЮТ молодці. Толкові речі роблять і пропонують.
Ruslan
15:22 - 17 августа 2007
А мне интересно кто его выбирал? и как такого нипонятного типа могли выбрать мером? а бют раньше не знал, теперь спохватились?
Могутнє яйце з Івано-Франківська
14:58 - 17 августа 2007
Прикро констатувати, але по Україні таких самодурів багато. А чому? Тому що вони відчувають нездатність центральної влади впливати на ситуацію в регіонах. Тому що їхні покровителі "тримають" ЗМІ. Тому що Президент (на превеликий жаль) - СЛАБАК. Україні потрібен сильний лідер, харизматичний вождь. І тоді таких, як Тімафєєв (думаю, так правильно) ставили би до стінки на другий день. Восени треба голосувати за справжніх патріотів - за "Свободу" Олега Тягнибока
Maks
14:38 - 17 августа 2007
Тимофиев просто держит народ за быдло! Как можно такое терпеть?
AL
14:27 - 17 августа 2007
Нічого, дуже скоро - восени - біло-голубого яйцевдареного поженуть... Поженуть і їхніх прихвостнів... Поженуть і тих, хто просто зневажає закони, кому не притаманна порядність і в кого просто відсутня совість! Фастівчани! Тримайтесь! Терпіти цього невігласа залишилось недовго!
Олексій
14:06 - 17 августа 2007
Подібне виробництво _не може_ бути _не_ шкідливим. Тому KNAUF і переносить заводи з Європи, де високі ціни на оренду землі, ресурси і робочу силу - в країни, де за дрібну подачку царьки невеликих містечок згодні продати не те що землю чи державну власність, а й батьків і власну совість. Невже хтось думає, що в Україні KNAUF хоча б на 1% дотримується європейських екологічних стандартів???
Стас
13:52 - 17 августа 2007
Посилання на КДБ і масонів наштовхує на думку, що Черновецький і Тимофієв - вихідці з однієї планети з-поза меж нашої сонячної системи... Може, навіть товар беруть разом через Аделанжу :-)
КАРМЕЛЮК
13:29 - 17 августа 2007
LILU. Ціную Вашу стурбованість відносно мого психічного стану здоровя, тому повідомляю, що у мене з психікою все гаразд, це -по перше. А по друге, звороти використані Вами у даному коментарі ставлять під сумнів Вашу вихованість.
По третє: відносно ситуації у фастові Я в "КУРСІ" . І по четверте, змальовані ВАМИ апокаліптичні наслідки будівництва заводу перевершують наслідки катастрофи на ЧАЕС. Тож, майте відчуття міри. Саня
11:56 - 17 августа 2007
Мав нагоду бути з вищеназваним "мером" на одній нараді. Брехун, самодур і т. д. Жалко Фастівчан вони заслуговують на краще!
Паша
10:01 - 17 августа 2007
не химик и не технолог
хочу сказать: гипс, он и в Африке, - гипс совок неистребим. говорим о том, чего не знаем, а чего слышали от бабки на базаре. Завод по производству "УТЕПЛИТЕЛЯ" КНАУФ - это не только гипсокартон не химик и не технолог
00:35 - 17 августа 2007
для химика и технолога из БЮТ LILU:
компания Кнауф имеет многолетнюю репутацию европейского лидера по производству систем быстровозводимых перегородок, потолков, полов, а также строительной химии. Все процессы производства сертифицированы согласно ISO 9000 ISО 14000. Особенно прошу обратить внимание на последний сертификат, подтверждающий экологичность производства. Посему, я не рекомендовал бы технологам из БЮТ, зомбированным своей "белой предводительницей" пугать людей сташилками о том, что при производстве будут использоваться материалы, не такие как в Европе. Вы бы всё же потрудились описать цепь реакций и состав "неевропейского материала". Одно хочу сказать: гипс, он и в Африке, - гипс. Вы только пытаетесь подражать своей "белой богине", огульно обвиняя своих оппонентов, но НЕ ПРИВОДИТЕ ДОКАЗАТЕЛЬСТВ. Только документальное подтверждение может служить правом обвинений, но не ОСКОРБЛЕНИЙ. Удачи Вам в ваших технологических изысканиях. Или, может, подадите в суд на КНАУФ?)))))) Или Вы технолог в другой области, - предвыборной бютовской лжи? LILU:)
17:06 - 16 августа 2007
Перепрошую, маю бігти-- термінова робота :(
До зустрічі завтра на цьому ж місці! P.S.: Дуже цікаво почути думку інших фастівчан :) LILU:)
17:02 - 16 августа 2007
ДЛЯ КАРМЕЛЮК!!!!!!
тТИ ЩО, ЗДУРІВ????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ТИ ХОЧ В КУРСІ ПИТАННЯ?????????!!!!!!!!!!!!!!!! Я САМА МЕШКАЮ У М. ФАСТІВ І, АБИ МОГЛА, РОЗНЕЛА Б НА ДРІБНІ ШМАТОЧКИ ТОГО, ХТО ПІДТРИМУЄ У МІСЬКРАДІ ЦЕЙ ПРОЕКТ!!!!!!!!!!!!! АУ, ЛЮДИ! СХАМЕНІТЬСЯ!!!!! ХТО ЦЕ ТАМ ПРИТИСНУВ НОСА БЮТІВЦЯМ, ДО ЧОГО ТУТ ПОЛІТИКА???????!!!!!! ГРОШІ ТУТ ВЕЛИКІ ЗАМІШАНІ :((((( А ПОСТРАЖДАЄМО МИ, ПРОСТІ ФАСТІВЧАНИ. ХТО НЕ ЗНАЄ, ТО МАЙТЕ НА УВАЗІ, ЩО КОМПАНІЯ МАЄ НАМІР ЗАПУСТИТИ ВИРОБНИЦТВО НЕ НА ОСНОВІ ТОГО МАТЕРІАЛУ, ЯКИЙ ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ У ЄВРОПІ ! !!! Я НЕ БУДУ УТОЧНЮВАТИ ВЕСЬ ЛАНЦЮЖОК РЕАКЦІЙ, ЯКІ БУДУТЬ ІТИ В ПРОЦЕСІ ВИРОБНИЦТВА, ОСКІЛЬКИ ЦЕ ЗРОЗУМІЄ ЛИШЕ ЛЮДИНА ЗІ СПЕЦІАЛЬНОЮ ХІМІКО-ТЕХНОЛОГІЧНОЮ ОСВІТОЮ. МОЖУ ЗАЗНАЧИТИ ЛИШЕ ОДНЕ -- нам гарантовані захворювання дихальних шляхів(які з часом прогресуватимуть), раннє облисіння( зокрема і у дітей), почастішають різні алергічні захворювання, поширяться захворювання шкіри. Це далеко не повний перелік наслідків. Звичайно, вони проявляться не сьгодні і не завтра після відкриття виробництва-- деякі через кілька місяців, деякі через кілька років, а деякі зможуть відчути на собі наші діти під час статевого дозрівання, коли надзвичайно активізуються усі процеси в організмі. Шановні фастівчани, невже ви вважаєте, що тааким має стати наше життя?????????? ПРОШУ, ЗАБУДЬТЕ ПРО СВОЮ БАЙДУЖІСТЬ, ЗАККЛОПОТАНІСТЬ І ЗАДУМАЙТЕСЬ ПРО МАЙБУТНЄ СВОЇХ ДІТЕЙ ! !!!!!!!!!! В НАШІЙ ПРИРОДІ І ТАК ДОСИТЬ БРУДУ, А ВИЯК ДУМАЄТЕ???? Чекаю відповідей і пропозицій :) LILU:) анонимно
16:48 - 16 августа 2007
идет инвестор , несет деньги и рабочие места в дыру под названием фастов , а куклы из бюта подняли истерику. Козе понятно если б не главный скупщик земли в киевщине - Г. все было б ажуре . Они считают что только пацаны из бют могут все скупать
КАРМЕЛЮК
16:12 - 16 августа 2007
Погоджуюся з авторами щодо придуркуватої поведінки міського голови. Однак таке явище є закономірністю української політики, адже, сьогодні нікого вже не дивує, те що на посаді премєра перебуває рецидивіст. Подібні аргументи можна використати і відносно борців за справедливість з БЮТ. Звитяги більшості чільників цієї партії заслуговують на відповідне реагування з боку правоохоронних органів.
Водночас не можу погодитися щодо наявності у діях фракції БЮТ міста Фастів національного інтересу. Доводи використані у публікації розраховані на наівних громадян. На мою думку, створення перешкоди КНАУФ у реалізації інвестиційних проектів є прикладом нехтування соціальних і економічних інтересів місцевої громади Фастова, за які так "вболіває" місцева політична еліта в особі БЮТ. Оскільки вищезазначене підприємство є передовим у своїй галузі (почитайте будь-ласка інформацію щодо впровдження КНАУФ технологій самовідновлення будівлі після землетрусу). Крім того, соціально-економічні гарантії для працівників задіяних на виробництві можуть бути взірцем для будь-якого вітчизянного капіталіста. І насамкінець побажання "активістам" БЮТ інших політичних партій: хлопці і дівчата припиняйте ПАРАЗИТУВАТИ!!!! Зробіть хоча 0,01% від того, що ви обіцяєте. анонимно
15:55 - 16 августа 2007
Знаю Тимофеева по Союзу офицеров Украины, кретин редкий, и я всегда удивлялся как его могли
|
Ещё по темам:
За жлобство Губський відповість
11.02.2008 Топ публикации:
Дайджест новостей и важных сообщений за 2 апреля 2007 (вторник). Кульминация политического кризиса
03.04.2007 Донецькі захоплюють «Черкасигаз»
06.04.2007
18:48 Окружной админсуд Киева приостановил указ Президента о выборах
18:42 На Контрактовой площади реконструируют трамвайные пути
18:39 Партия регионов требует проверить всех киевских застройщиков!
18:36 У Шевченківському районі демонтують незаконні паркомати
15:41 У Голосієвому проходить суботник
00:22 В Киеве Mercedes на пешеходном переходе сбил насмерть девочку
22:46 У Києві знову планово відключать воду (список вулиць)
22:28 Фуникулер в Киеве работать не будет
Поиск по сайту
|